Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2019 15:47 - Експерти и известни българи подкрепят Първа инвестиционна банка
Автор: ivaylamineva Категория: Новини   
Прочетен: 241 Коментари: 0 Гласове:
0



Експерти и известни българи подкрепят Първа инвестиционна банка  
Димитър Бербатов:

„Чувам разни слухове, които обикалят пространството. Моите пари винаги са били в Първа инвестиционна банка и ще продължават да бъдат, така че не виждам място за притеснение. Изненадан съм (от слуховете), защото плашат хората. А хората по принцип лесно се плашат и се създава напрежение излишно, но, както казах, бил съм лице на банката, винаги са се отнасяли добре с мене, държа си парите тука и така ще продължава и занапред. Не може да ме притеснява в интерес на истината, защото знам, че всичко ще бъде наред. Когато знам, че е така, няма смисъл да се притеснявам. Казах го и на моите приятели, на семейството ми и го казвам и на вас. Аз знам, че хората, с които работя в банката, са хора, които винаги са се отнасяли добре към мен и към клиентите от това, което виждам през годините. Така че съм спокоен.”

Български лекарски съюз:

„Българският лекарски съюз (БЛС), който е създаден още през 1901 г., застава твърдо в подкрепа на Fibank (Първа инвестиционна банка). Като отговорна институция смятаме, че трябва да подкрепим българската банка и да запазим българския капитал в България. От години сме клиенти на ПИБ, които винаги са се отнасяли професионално и отговорно към нашите средства в банката. Ние няма да се подадем на паниката, която е създадена от злонамерени слухове и ще продължим да държим нашите средства в банката.”

Цветана Пиронкова:

„Да бъдем спокойни и разумни. Няма притеснения към банката, на която съм поверила парите си - Първа инвестиционна банка (ПИБ). Да не се поддаваме на слухове и паника.”

Георги Торнев, режисьор:

„Убеден съм че здравият разум на българите ще надделее. На всички хора са гарантирани спестяванията до 100 000 евро. Нека всички българи се държим нормално, защото няма смисъл да си стъпкваме държавата. Като гледам, на опашките няма хора, които да имат повече от 100 000 евро. Това което ще стане е, че те ще загубят лихвите по влоговете си, посочи Торнев. Имаме такава регулация на банковата система, че е почти невъзможно да стане някакъв срив, ако всички се държат нормално. Реакцията на хората, след всичките тези години лъгане е естествена. Нямам идея кои точно са хората, които искат да ни вземат държавата, но това което се случва е пореден опит България да отиде на дъното. Всички събития напоследък, като почнем от „развода” на БСП и ДПС, разклащането на една банка и т.н., са свързани. Моите спестявания, макар и не големи, са в Първа инвестиционна банка и аз не възнамерявам да ги вадя оттам. Спомням си преди време имаше подобна измислена ситуация с банката. Тогава направихме един клип с Бербатов, който беше по моя идея. Когато някой каже на българите нещо смислено, просто и нормално, хората наистина вярват. А тогава Бербатов просто каза: „Това е моята банка!” И истерията спря, а банката показа, че тя не е някакъв балон или нещо което може да бъде ей-така заличено. ПИБ е доказала, че е българска банка. Не съм адвокат на никой от банката, но съм работил с тях достатъчно дълго на тема реклами и съм се опитвал да излъчваме някакви истински послания.”

Владимир Каролев:

„Ще си открия една сметка в Първа инвестиционна банка и ще си пусна пари там. Кредитите в банковата система са предимно в евро, а левовите кредити са с валутни клаузи, затова играта с обезценяването на лева няма как да мине За мен е виновен прокурорът, който на базата на един сигнал, при това анонимен, е предявил обвинение на подуправителя на БНБ, и се надявам той да си плати за това.”

Емил Хърсев:

„Схемата през 1996-1997 г. е била съвършено различна, сега нито валутният курс плава, нито пада валутният резерв. Сега трябва да знаем, че пари ще има за всички. Политиците не трябва да ползват финансови аргументи в боричканията си. България не е фалирала и не е пред фалит, както твърдят политици, България няма проблем с фискалния резерв, нито проблем с фискалната стабилност. БНБ трябва час по-скоро да освободи блокираните в КТБ средства и да ги пусне в обръщение, за да се успокои обстановката, като това няма да попречи на работата на квесторите в банката. Банковата ни система е с проблем, защото е ударена с тухла по главата, нека колегите полицаи установят кой нанесе този удар”.

Александра Жекова:

„Доколкото имам възможност следя политическата и икономическа ситуация, тъй като в последните месеци наблюдавам доста сериозна нестабилност, която притеснява и мен, до голяма степен съм запозната какво се случва. Първа инвестиционна банка е една невероятно сериозна банка, която винаги е стояла зад нас и е подкрепяла българския спорт, българското изкуство и култура и аз лично вярвам в нея. Сигурна съм, че този наистина неприятен слух, който беше разпространен чрез доста, бих казала, злонамерени публични изказвания, е неверен. Смятам, че банката е добре, стабилна е, ще стои зад нас и ще ни подкрепя през идния сезон. Смятам, че банката е в абсолютно стабилно положение и че е обект на една безпрецедентна криминално организирана атака”.

Добромир Карамаринов, президент на Българската федерация по лека атлетика (БФЛА):

„БФЛА си държи парите във Fibank (Първа инвестиционна банка) и ще продължи да ги държи там. Ние сме много доволни от дългогодишното си сътрудничество с финансовата институция. Призоваваме клиентите на Първа инвестиционна банка да се успокоят и да не се поддават на слухове”.
 

Николай Джамбазов, представител на фирма „Метикс”, Петрич:

„Ситуацията, заформила се около Първа инвестиционна банка, е плод на спекулация". Като клиенти на банката ние не одобряваме случващото се. Това застрашава бизнеса като цяло и е крайно належащо хората да бъдат успокоени. Ние няма да теглим парите си от банката и призоваваме всички да последват нашия пример”.

източник: http://www.jivotatdnes.bg/nachalo/news/layfstayl/eksperti-i-izvestni-bylgari-podkrepiat-pyrva-investicionna-banka



Тагове:   подкрепа,   ПИБ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivaylamineva
Категория: Новини
Прочетен: 15520
Постинги: 14
Коментари: 1
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031